Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə

Dövlət Agentliyi Haqqında Ümumi Məlumat

  • Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyi (bundan sonra – Dövlət Agentliyi) Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2012-ci il 13 iyul tarixli 685 nömrəli Fərmanına əsasən yaradılmışdır.
  • Dövlət Agentliyi fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun olaraq, Azərbaycan Respublikasında “ASAN xidmət” mərkəzlərinin (bundan sonra – mərkəzlər) vahid şəkildə idarə edilməsini, xidmət mərkəzlərində fəaliyyət göstərən dövlət orqanlarının əməkdaşlarının fəaliyyətinin əlaqələndirilməsini, nəzarət və qiymətləndirmənin aparılmasını, dövlət orqanlarının informasiya bazalarının qarşılıqlı inteqrasiyasını, elektron xidmətlərin təşkili prosesinin sürətləndirilməsini, bu sahədə idarəetmə sisteminin təkmilləşdirilməsini həyata keçirən mərkəzi icra hakimiyyəti orqanıdır.    
  •   Dövlət Agentliyinin fəaliyyət istiqamətləri:
  • mərkəzlərin vahid şəkildə idarə edilməsini və həmin mərkəzlərdə fəaliyyət göstərən dövlət orqanlarının əməkdaşlarının fəaliyyətinin əlaqələndirilməsini təmin edir;
  • mərkəzlərdə göstərilən xidmətlərin operativlik, şəffaflıq, nəzakətlilik, məsuliyyət və rahatlıq prinsipləri əsasında həyata keçirilməsinə nəzarət edir;
  • mərkəzlərdə həyata keçirilən hər bir xidmətin qanuna uyğun həyata keçirilməsinə, keyfiyyətinə və şəffaflığa dair qiymətləndirmələrin aparılmasını təmin edir;
  • mərkəzlərdə fəaliyyət göstərən dövlət orqanlarının əməkdaşlarının etik davranış qaydalarına əməl edilməsinə nəzarət edir, etik kursların təşkilini, vətəndaş axınının idarə olunması, vətəndaşları qarşılama, dinləmə, izahetmə bacarıqlarını inkişaf etdirən müxtəlif treninqlərin keçirilməsini təmin edir;
  • dövlət orqanları tərəfindən göstərilən hər bir xidməti təhlil edərək, onların elektron formada həyata keçirilməsi üçün müvafiq proqram təminatının, informasiya sistemlərinin, məlumat bazalarının və elektron xidmətlər reyestrinin yaradılması və təkmilləşdirilməsi üzrə tədbirlər həyata keçirir.Dövlət Agentliyi mərkəzlərdə xidmətlərin operativlik, şəffaflıq, nəzakətlilik, məsuliyyət və rahatlıq prinsipləri əsasında, yaşayış yeri üzrə qeydiyyatından asılı olmayaraq bütün vətəndaşlar üçün və təqvimin bütün günlərində həyata keçirilməsinə nəzarəti təmin edir.
  • Dövlət Agentliyi vətəndaşlara xidmət göstərən vahid telefon nömrəsi ilə təchiz edilmiş “Çağrı” mərkəzini yaratmaq və onun fəaliyyətini təmin edir.
  • Dövlət Agentliyi dövlət orqanları tərəfindən göstərilən xidmətlərin inkişafı və elektron təşkili məqsədilə aşağıdakıları həyata keçirəcək:
  • dövlət orqanlarının malik olduqları informasiya sistemlərinə çıxış əldə etmək, göstərilən xidmətlərin elektron formada təşkili ilə bağlı müvafiq dövlət orqanları ilə birgə tədbirlər görmək, proqram təminatını hazırlamaq məqsədi ilə həmin orqanların xidmət prosesini öyrənmək və müvafiq təkliflər vermək;
  • elektron xidmətlərin göstərilməsi üzrə texniki normaların, standartların və tələblərin müəyyənləşdirilməsi ilə bağlı təkliflər hazırlamaq;
  • dövlət orqanlarında elektron xidmətlərin təşkili və göstərilməsi üzrə qiymətləndirmələr aparmaq və nəticəsi barədə hesabatlar hazırlamaq;
  • elektron xidmətlərin göstərilməsi üzrə dövlət orqanlarına metodik və əməli köməklik göstərmək;
  • dövlət orqanlarının informasiya sistemlərinin, elektron xidmətlərin və elektron xidmətlər reyestrinin yaradılması və onların fəaliyyətinin təhlükəsizliyi ilə bağlı tədbirlər görmək;
  • “ASAN xidmət” mərkəzləri dövlət qulluqçularının fəaliyyətində əhaliyə münasibətdə vətəndaş məmnunluğunun təmin edilməsi istiqamətində yeni yanaşmanın formalaşdırılmasına, ölkədə dövlət qulluqçusu-vətəndaş münasibətlərinin keyfiyyətcə yeni müstəviyə keçməsinə xidmət edir.

“ASAN” xidmət mərkəzlərinin fəaliyyəti operativlik, şəffaflıq, nəzakətlilik, məsuliyyət və rahatlıq prinsipləri əsasında qurulur. “ASAN” xidmət mərkəzləri dövlət orqanları tərəfindən göstərilən  xidmətlərin vahid və əlaqələndirilmiş şəkildə həyata keçirilməsini təmin edən orqanlardır.

  • “ASAN xidmət” mərkəzlərinin fəaliyyətinin məqsədləri aşağıdakılardır:
  • vətəndaşların əlavə xərclərinin və vaxt itkisinin azalması;
  • vətəndaşlara münasibətdə etik qaydalara, nəzakətli davranışa əməl edilməsinə nail olunması;
  • peşəkarlıq səviyyəsinin artırılması;
  • dövlət strukturlarına etimadın daha da gücləndirilməsi;
  • şəffaflığın artırılması, korrupsiyaya qarşı mübarizənin gücləndirilməsi;
  • elektron xidmətlərdən daha geniş istifadə olunması;
  • bu sahədə aparılan institusional islahatların səmərəliliyinin artırılması.
  • “ASAN”xidmət mərkəzlərində vətəndaşlara xidmət göstərəcək dövlət orqanları aşağıdakılardır:
  • Ədliyyə Nazirliyi
  • Daxili İşlər Nazirliyi
  • Vergilər Nazirliyi
  • Əmlak Məsələləri  Dövlət Komitəsi
  • Dövlət Gömrük Komitəsi
  • Dövlət Miqrasiya Xidməti
  • Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi
  • Milli Arxiv İdarəsi
  • Səfərbərlik və Hərbi Xidmətə Çağırış üzrə Dövlət Xidməti
  • İqdisadiyyat Nazirliyi
     
  •  “ASAN xidmət” mərkəzlərində vətəndaşlar yuxarıda qeyd olunmuş dövlət orqanları tərəfindən göstərilən aşağıdakı xidmətlərdən istifadə edə biləcəklər:

1. vətəndaşlıq vəziyyəti aktlarının dövlət qeydiyyatı:

1.1. doğumun qeydə alınması;

1.2. ölümün qeydə alınması;

1.3. nikahın qeydə alınması;

1.4. nikahın pozulmasının qeydə alınması;

1.5. övladlığa götürmənin qeydə alınması;

1.6. atalığın müəyyən edilməsinin qeydə alınması;

1.7. adın, ata adının və soyadın dəyişdirilməsinin qeydə alınması;

1.8. vətəndaşlıq vəziyyəti aktlarının dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamələrin (təkrar şəhadətnamələrin) verilməsi;

2. notariat fəaliyyəti;

3. şəxsiyyət vəsiqələrinin verilməsi və dəyişdirilməsi;

4. ümumvətəndaş pasportlarının verilməsi və dəyişdirilməsi;

5. sürücülük vəsiqələrinin dəyişdirilməsi;

6. məhkumluq barədə arayışların verilməsi;

7. daşınmaz əmlakla bağlı əməliyyatların qeydiyyatı:

7.1. mənzillər üzərində mülkiyyət hüquqlarının ilkin və təkrar dövlət qeydiyyatına alınması barədə çıxarışların, texniki pasportların verilməsi;[2]

7.2. daşınmaz əmlakın təsvirinə, dövlət qeydiyyatına alınmış hüquqlara və onların məhdudlaşdırılmasına (yüklülüyünə) dair dövlət reyestrindən arayışların verilməsi;[3]

7.3. fərdi yaşayış evləri üzərində mülkiyyət hüquqlarının təkrar dövlət qeydiyyatına alınması barədə çıxarışların, texniki pasportların verilməsi;[4]

 8. kommersiya hüquqi şəxslərin və vergi ödəyicilərinin qeydiyyatı;

 9. hüquqi və fiziki şəxslərə arxiv arayışlarının verilməsi;

10. gömrük bəyannamələrinin, gömrük rəsmiləşdirilmələri üçün sənədlərin qəbulu;

11. Azərbaycan Respublikasında müvəqqəti yaşamaq üçün icazə, habelə daimi yaşamaq üçün immiqrant statusunun əldə edilməsi ilə bağlı sənədlərin verilməsi;

12. əmək pensiyalarının təyin edilməsi;

13. dövlət orqanlarının göstərdikləri bütün xidmətlər üzrə informasiya xidmətinin həyata keçirilməsi;

14. yaşayış yeri üzrə qeydiyyata alındığı və ya qeydiyyatdan çıxarıldığı hallarda çağırışçıların və hərbi vəzifəli vətəndaşların hərbi qeydiyyata alınması və hərbi qeydiyyatdan çıxarılması;

15. xaricdə istifadə üçün nəzərdə tutulan sənədlərə dair Azərbaycan Respublikasının Ədliyyə Nazirliyi tərəfindən apostil verilməsi üçün sənədlərin qəbulu.[6]