İcra müddəti
№ | Tədbirin adı | Qiymətləndirmə İndikatoru |
İcra müddəti | Görülmüş işlərlə bağlı məlumat | |
---|---|---|---|---|---|
1. Elektron xidmətlərin təkmilləşdirilməsi |
|||||
1.1. |
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2011-ci il 24 noyabr 191 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Elektron xidmət növlərinin Siyahısı”nın təkmilləşdirilməsi, siyahıda olan, lakin tam fəaliyyət göstərməyən xidmətlərin fəaliyyətinin təmin edilməsi və “Elektron hökumət”portalına yeni xidmətlərin inteqrasiya edilməsi
|
Elektron xidmət növlərinin siyahısında olan təkmilləşdirmələr, portalda fəaliyyəti təmin edilən və yeni inteqrasiya edilən elektron xidmətlər və onların sayı |
2016-2018 |
“Elektron xidmət növlərinin Siyahısı”na daxil edilmiş xidmətlər üzrə Dövlət Agentliyi tərəfindən aparılan qiymətləndirmə 2016-cı ildə də davam etdirilmişdir. Hesabat ili ərzində 34 mərkəzi icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən həyata keçirilən 444 elektron xidmət qiymətləndirilmişdir. |
|
1.3. |
"Elektron hökumət" portalının imkanları və istifadəsi ilə bağlı vətəndaşlar arasında ictimai maarifləndirmə tədbirlərinin və təqdimatlarının keçirilməsi
|
Keçirilmiş ictimai maarifləndirmə tədbirləri və təqdimatlar |
2016-2018 |
Hesabat ilində "Elektron hökumət" portalının imkanları və istifadəsi ilə bağlı vətəndaşlar arasında ictimai maarifləndirmə tədbirlərinin və təqdimatlarının keçirilməsi istiqamətində AzTV və İTV kanallarının səhər verilişləri proqramında ayda 1 dəfə olmaqla xüsusi buraxılışlar hazırlanmış və Dövlət Agentliyinin nümayəndəsi həmin verilişlərdə iştirak edmişdir. |
|
1.4. |
Elektron xidmətlərin tətbiqi ilə əlaqədar dövlət orqanları tərəfindən tələb edilən rəsmi sənəd və arayışların sayının azaldılmasının təmin edilməsi
|
Asanlaşan prosedurlar və həyata keçirilmiş tədbirlərlə bağlı məlumatlar |
2016-2017 |
“Açıq hökumətin təşviqinə dair 2016-2018-ci illər üçün Milli Fəaliyyət Planı”nın təsdiq edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2016-cı il 27 aprel tarixli 1993 nömrəli Sərəncamının icrasını təmin etmək məqsədi ilə qəbul edilmiş Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2016-cı il 3 may tarixli 260s nömrəli Sərəncamının 3-cü hissəsinə əsasən Milli Fəaliyyət Planının 1.4-cü bəndində nəzərdə tutulmuş elektron xidmətlərin tətbiqi ilə əlaqədar tələb edilən rəsmi sənəd və arayışların sayının azaldılmasının təmin olunması ilə bağlı razılaşdırılmış təkliflərin verilməsi Dövlət Agentliyinə həvalə edilmişdir. Dövlət Agentliyi tərəfindən mərkəzi və yerli icra hakimiyyəti orqanlarından toplanılmış təkliflər təhlil edilmiş, ilkin mərhələdə həyata keçirilməsi məqsədəmüvafiq hesab edilən təkliflər aidiyyəti dövlət orqanları ilə razılaşdırılmışdır. Təklif informasiya sistemlərinə inteqrasiya nəticəsində dövlət orqanları tərəfindən tələb edilən rəsmi sənəd və arayışların sayının azaldılması məsələlərini ehtiva edir. Qeyd edilən təkliflər, həmçinin tələb edilən rəsmi sənəd və arayışların sayının azaldılmasının təmin olunması ilə bağlı normativ hüquqi aktlarda müvafiq sənədlərin çıxarılması ilə bağlı dövlət orqanlarının təklifləri ümumiləşdirilərək Nazirlər Kabinetinə təqdim edilmişdir. |
|
1.8. |
Yerli (bələdiyyə) vergilərin və ödənişlərin Azərbaycan Respublikası Mərkəzi Bankının Kütləvi Ödənişlər üzrə Mərkəzləşdirilmiş İnformasiya Sistemi və elektron terminallar vasitəsilə həyata keçirilməsinin təmin edilməsi
|
Yerli vergilərin və ödənişlərin elektron terminallar və informasiya sistemi vasitəsilə həyata keçirilməsi imkanları |
2016-2017 |
“ASAN ödəniş” sistemi - inzibati cərimə növündə inzibati tənbeh tətbiq edilməsi barədə qərarların, protokolların və xüsusi texniki vasitələrin köməyi ilə aşkar olunan yol hərəkəti qaydaları əleyhinə olan inzibati xətaların törədilməsinin foto və ya video görüntülərinin vətəndaşların elektron ünvanlarına, mobil telefon nömrələrinə elektron qaydada (qısa mesaj - SMS vasitəsilə) göndərilməsini, inzibati xəta haqqında protokoldan və ya inzibati xəta haqqında iş üzrə qərardan şikayət və vəsatət verilməsini, inzibati cərimə növündə inzibati tənbeh tətbiq etmə haqqında qərarların icra müddətlərinə nəzarət edilməsini, müddətlərin bitməsi barədə vətəndaşların məlumatlandırılmasını, inzibati cərimələrin və məhkəmə qərarlarının icrası ilə əlaqədar ödənilməli olan vəsaitlərin və digər ödənişlərin xüsusi ödəmə terminalları və mobil telefon aparatları vasitəsilə elektron qaydada ödənilməsini təmin edilməsi üçün yaradılmışdır. Sistem Azərbaycan Respublikası Mərkəzi Bankının Kütləvi Ödənişlər üzrə Mərkəzləşdirilmiş İnformasiya Sistemi və digər ödəniş sistemlərinə inteqrasiya edilmişdir. |
|
2.4. |
Dövlət orqanlarının internet səhifələrinin mobil versiyalarının hazırlanması, sosial şəbəkələrdə səhifələrin açılması və onların aktiv fəaliyyətinin təmin edilməsi
|
Hazırlanmış mobil versiyalar və həyata keçirilmiş tədbirlərlə bağlı məlumatlar |
2016-2018 |
Dövlət orqanlarının internet səhifələrinin mobil versiyalarının hazırlanması, sosial şəbəkələrdə səhifələrin açılması və onların aktiv fəaliyyətinin təmin edilməsi istiqamətində hesabat ilində Dövlət Agentliyi tərəfindən yaradılmış http://www.asan.gov.az/ internet informasiya ehtiyatı mobil qurğularda açılması üçün uyğunlaşdırılmışdır. |
|
4.1. Vətəndaş cəmiyyəti üzvlərinin fəaliyyətinin dəstəklənməsi |
|||||
4.1.1. |
Açıq hökumət prinsiplərinin təşviqi və korrupsiyanın qarşısının alınması istiqamətlərində qeyri-hökumət təşkilatlarının layihə və təşəbbüslərinə dəstəyin prioritet istiqamət kimi müəyyən edilməsi |
Prioritetin müəyyən edilmə forması və dəstəklənən layihələrin sayı |
2016-2018 |
Hesabat ilində yerli qeyri-hökümət təşkilatları ilə könüllük fəaliyyəti və onun təkmilləşdirilməsi ilə bağlı təklif və təşəbbüslər qiymətləndirilmişdir. Belə ki, “ASAN School” proqramının Master 2 pilləsi çərçivəsində 13 və asankadr.az portalı vasitəsi ilə 58 yerli qeyri-hökümət və digər təşkilatlar ilə əməkdaşlıq qurulumuşdur. |
|
4.2. İctimai iştirakçılığın genişləndirilməsi |
|||||
4.2.1 |
İctimai Şuraların təşkil edilməsi, gücləndirilməsi və davamlılığının təmin edilməsi
|
Yeni yaradılmış ictimai şuralar, onların fəaliyyəti ilə bağlı məlumatlar |
2016-2018 |
2013-cü ildən fəaliyyət göstərən “Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyi yanında Elektron Xidmətlərin Təşviqi üzrə İctimai Şura” ilə əməkdaşlıq fəaliyyəti cari ildə davam etdirilmişdir. 2016-cı il ərizndə İctimai Şura ilə 6 toplantı və müzakirə xarakterli çoxlu sayda görüşlər keçirilmişdir. Toplantılarda QHT və aidiyyəti dövlət orqanlarının nümayəndələrinin iştirakı təmin edilmişdir. Toplantılarda aşağıdakı məsələlər müzakirə edilmişdir:
Mövzular üzrə müzakirələrin nəticəsində İctimai Şura tərəfindən təqdim edilən təkliflər təhlil edilərək hazırlanan layihələrdə və tətbiqdə nəzərə alınmışdır. |
|
4.2.2 |
İctimai şuraların tərkibi və fəaliyyəti ilə bağlı rəsmi internet resurslarında ayrıca bölmələrin yaradılması və məlumatların mütəmadi yenilənməsi
|
İnternet resurslarında elektron bölmələrin fəaliyyəti və yerləşdirilmiş məlumatların sayı |
2016-2018 |
Dövlət Agentliyinin 2017-ci il ərzində internet informasiya resurslarında yenilənmələrinin aparılması çərçivəsində həyata keçirilməsi nəzərdə tutulur. |
|
5. Maliyyə şəffaflığının təmin edilməsi |
|||||
5.6. |
Büdcə təşkilatları tərəfindən dövlət satınalmaları ilə bağlı məlumatların internet səhifələrində yerləşdirilməsi
|
Satınalmalarla bağlı məlumatların açıqlanması |
Mütəmadi |
Hesabat ilində Dövlət Agentliyi tərəfindən elan edilmiş tenderlər “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tələblərinə uyğun olaraq “Respublika” qəzetində dərc edilmiş və rəsmi internet saytında (www.tender.gov.az) yerləşdirilmişdir. |
|
8. Korrupsiyanın qarşısının alınması sahəsində tədbirlər və qanunvericiliyin təkmilləşdirilməsi |
|||||
8.6. |
“ASAN xidmət” mərkəzlərində rəhbər tutulan fəaliyyət prinsipləri və şəffaflıq standartlarının dövlət orqanlarında tətbiqi ilə bağlı tədbirlərin həyata keçirilməsi
|
Həyata keçirilmiş tədbirlər |
2016-2018 |
Hesabat ilində “Dövlət orqanları tərəfindən həyata keçirilən xidmətlərin Elektron Reyestrinin yaradılması ilə bağlı tədbirlər haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2014-cü il 11 sentyabr tarixli 262 nömrəli Fərmanına dəyişiklik layihəsi hazırlanmış və Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2016-cı il 9 iyun tarixli 934 nömrəli Fərmanı ilə qəbul edilmişdir. Dəyişikliklərə əsasən mərkəzi və yerli icra hakimiyyəti orqanları, dövlət mülkiyyətində olan və paylarının (səhmlərinin) nəzarət zərfi dövlətə məxsus olan hüquqi şəxslər, dövlət adından yaradılan publik hüquqi şəxslər, büdcə təşkilatları tərəfindən Dövlət Xidmətlərinin Elektron Reyestrinə daxil edilmiş xidmətlərin “ASAN xidmət indeksi”ni təşkil edən parametrlər rəhbər tutulmaqla Dövlət Agentliyi tərəfindən qiymətləndirilməsinin həyata keçirilməsi tapşırığı verilmişdir. Bu tapşırığın icrası məqsədi ilə “Dövlət xidmətlərinin “ASAN xidmət indeksi” üzrə qiymətləndirilməsi Qaydaları” təsdiq edilmişdir. Fərmanda qeyd edilən 7 parametr və Qaydalarda yer alan 143 meyar “ASAN xidmət” mərkəzlərində rəhbər tutulan fəaliyyət prinsipləri və şəffaflıq standartları nəzərə alınaraq müəyyən edilmişdir. 2016-cı il 1 noyabr-31 dekabr tarixləri arasında pilot layihə çərçivəsində 10 mərkəzi və 13 yerli icra hakimiyyəti orqanının Dövlət Xidmətlərinin Elektron Reyestrinə daxil edilmiş 300-dən çox xidmətinin qiymətləndirilməsinin ilkin mərhələsi həyata keçirilmişdir. Dövlət xidmətlərinin “ASAN xidmət indeksi” üzrə qiymətləndirilməsi yuxarıda qeyd edilən standartların digər dövlət orqanlarında və dövlət xidmətlərinin göstərilməsində tətbiqinə təkan verəcəkdir. |
|
8.7. |
Sahibkarların qarşılaşdıqları problemlərin həlli məqsədi ilə onların müraciətlərinə baxılıması işinin təkmilləşdirilməsi və müvafiq tədbirlərin görülməsi
|
Müraciətlərə baxılması işində olan təkmilləşdirmələr |
2016-2018 |
“Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Apellyasiya Şurasının yaradılması haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2016-cı il 3 fevral tarixli Fərmanı təsdiq edilmişdir. Hesabat ilində sahibkarların qarşılaşdıqları problemlərin həlli məqsədi ilə onların müraciətlərinə baxılıması işinin təkmilləşdirilməsi və müvafiq tədbirlərin görülməsi istiqamətində Dövlət Agentliyində Apellyasiya Şurası yaradılmışdır. |
|
10. Maarifləndirmə və əməkdaşlıq |
|||||
10.1. |
Açıq hökumət və korrupsiyaya qarşı mübarizə sahəsində ixtisaslaşan beynəlxalq təşkilatlar və xarici ölkələrin aidiyyəti dövlət orqanları ilə əməkdaşlıq əlaqələrinin təkmilləşdirilməsi, tövsiyə və tələblərin icrası üzrə tədbirlərin həyata keçirilməsi
|
Həyata keçirilmiş birgə tədbirlər və əməkdaşlığın səviyyəsi |
2016-2018 |
Hesabat ilində Dövlət Agentliyi tərəfindən “ASAN xidmət” modelinin dövlət xidmətlərinin göstərilməsi və korrupsiyaya qarşı mübarizə sahəsində qabaqcıl təcrübə kimi təşviq edilməsi, digər ölkələrdə tətbiq edilməsi ilə bağlı aşağıdakı işlər görülmüşdür:
Hesabat ilində Dövlət Agentliyinin nümayəndələri tərəfindən aşağıdakı beynəlxalq tədbirlərdə iştirak edilmiş və məlumatlandırma fəaliyyəti aparılmışdır:
|
|
10.2. |
Müxtəlif hədəf qrupları, o cümlədən dövlət qulluqçuları üçün korrupsiyaya qarşı mübarizə və etik davranış üzrə təhsil-tədris proqramlarının hazırlanması, təlim və treninqlərin keçirilməsi, belə təşəbbüslərin dəstəklənməsi
|
Hazırlanmış tədris proqramlarının, keçirilmiş təlim və treninqlərin və cəlb edilmiş şəxslərin sayı |
Mütəmadi |
Dövlət Agentliyində hesabat ilində “Etik davranış vətəndaş məmnunluğunun əsas şərtlərindən biri kimi”, “Stresli hallardan düzgün müdafiə vasitələri və texnikaları”, “Səmərəli xidmətdə sosial həsasslığın və kütlə psixologiyasının rolu”, “Münaqişəli halların idarə olunması”, “Stressin idarə edilməsi”, “Etik davranışın, emosional stabiliyin və ünsiyyət bacarıqlarının səmərəli xidmətdə rolu” və digər mövzularda təlimlər keçirilmişdir. Etik davranış məsələləri ilə bağlı 2016-cı il ərzində Dövlət Agentlyinin əməkdaşlarına və könüllülərinə 51 təlim keçirilmiş və təlimlərdə 950 əməkdaş iştirak etmişdir. |
|
10.4. |
Açıq hökumət və korrupsiyaya qarşı mübarizə sahəsində sosial çarxların, bukletlərin, yaddaş kitabçalarının və digər maarifləndirici materialların nəşri və paylanması
|
Hazırlanmış və paylanmış təşviqat materialları barədə məlumat |
2016-2018 |
Hesabat ilində “ASAN xidmət” modelinin dövlət xidmətlərinin göstərilməsi və korrupsiyaya qarşı mübarizə sahəsində qabaqcıl təcrübə kimi” mövzusunda sosial çarxın, buklet və broşürların hazırlanması istiqamətində “ASAN xidmət” mərkəzlərində göstərilən xidmətlərlə bağlı maarifləndirici materialların nəşri və əhali arasında ödənişsiz paylanması və məlumatlandırmanın daha müfəssəl qaydada təmin edilməsi məqsədi ilə 3 dəfə yeni dizaynda çap məhsulları (buklet, kitabça, qovluq və s.) hazırlanmışdır.
|
|
11. Fəaliyyət Planının icrasının monitorinqi və nəzarətin təşkili |
|||||
11.1. |
Fəaliyyət Planının icrasının monitorinqi prosesinə informasiya texnologiyalarının tətbiqi üzrə tədbirlərin görülməsi, dövlət orqanları tərəfindən Fəaliyyət Planında nəzərdə tutulmuş tədbirlərin icrasına məsul şəxslərin müəyyən edilməsi
|
Elektron proqram təminatlarının hazırlanması, məsul şəxslərin müəyyən edilməsi və onlar üçün təlimlərin keçirilməsi |
2016-2018 |
Azərbaycan Respublikasının Korrupsiyaya qarşı mübarizə üzrə Komissiyası tərəfindən daxil olmuş 2016-cı il 9 sentyabr tarixli 25/674 saylı məktuba əsasən “Elektron monitorinq” sisteminin yaradılması üçün tədbirlər görülmüşdür. Belə ki, Dövlət Agentliyi tərəfindən Azərbaycan Respublikası Prezidentinin aktlarının icrasına nəzarət edilməsini təmin edən monitorinq sisteminin qurulması üçün konsepsiya və texniki sənəd hazırlanmışdır. |
|
11.5. |
Fəaliyyət Planında nəzərdə tutulan tədbirlərin icrası üçün vətəndaş cəmiyyəti institutları ilə əməkdaşlığın qurulması və onların fəaliyyətinin dəstəklənməsi
|
Dəstəklənmiş layihələrin sayı |
2016-2018 |
Fəaliyyət Planında nəzərdə tutulan tədbirlərin icrası üçün vətəndaş cəmiyyəti institutları ilə əməkdaşlığın qurulması və onların fəaliyyətinin dəstəklənməsi istiqamətində hesabat ilində “ASAN Könüllüləri” Gənclər Təşkilatı (AKGT), Azərbaycan Hüquqşünasları Konfederasiyası (AHK), Azərbaycan Respublikası Prezidentinin yanında Gənclər Fondu, IDEA İctimai Birliyi, Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Bilik Fondu və Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyi yanında Elektron Xidmətlərin Təşviqi üzrə İctimai Şura ilə əməkdaşlıq qurulmuşdur. | |
11.6. |
Açıq hökumət və korrupsiyanın qarşısının alınması üzrə tədbirlərin icra vəziyyəti və qiymətləndirilməsi ilə bağlı ixtisaslaşmış sorğuların, araşdırmaların keçirilməsi və nəticələrinin elan edilməsi
|
Həyata keçirilmiş sorğu və araşdırmalar barədə məlumat |
2016-2018 |
Açıq hökumət və korrupsiyanın qarşısının alınması üzrə tədbirlərin icra vəziyyəti və qiymətləndirilməsi ilə bağlı ixtisaslaşmış sorğuların, araşdırmaların keçirilməsi və nəticələrinin elan edilməsi istiqamətində “2016-cı il üçün xidmətin keyfiyyətinin ölçülməsi məqsədilə “ASAN xidmət” mərkəzlərində rəy sorğularının keçirilməsi ilə bağlı Tədbirlər Planı”na uyğun olaraq 21.01.2016 – 12.12.2016-cı il tarixləri ərzində “ASAN xidmət” mərkəzlərində 36, səyyar xidmət avtobuslarında 12 dövri rəy sorğusu olmaqla cəmi 48 dövri rəy sorğusu keçirilmişdir. Nəzərdən keçirilən dövr ərzində xidmətlərə cəmi 5060395 müraciət qeydə alınmışdır ki, bunlardan 1087894-ü sorğu dövrü daxil olan müraciətlərdir. İl ərzində 243890 sorğu qeydə alınmışdır. Sorğularda iştirak əmsalı 22,4 % olmuşdur. Toplanmış sorğuların gündəlik orta sayı 339-a bərabər olmuşdur. Sorğunun aparıldığı dövr ərzində vətəndaşlardan 2390 şikayət, 700 təklif, 171044 təşəkkür (sorğu anketlərindən) daxil olmuşdur. 69756 nəfər sorğuda münasibət bildirməmişdir. İl ərzində mərkəzlər üzrə ümumi məmnunluq əmsalı 99.2%, səyyar xidmət üzrə 99.9% olmaqla, ümumilikdə orta məmnunluq əmsalı 99.55% olmuşdur. |